dinsdag 24 oktober 2017

Belangrijk!

Beste mensen,

Ik maak met veel plezier foto's van jullie kinderen. Ik heb uiteraard geen voorkeuren en tracht om alle kinderen quasi evenveel op de foto te zetten. Weet dat dat niet altijd mogelijk is bijvoorbeeld door afwezigheden of omdat sommige kinderen komen het vragen om 'erop' te mogen en anderen liever wegduiken,... Ik wil hen hier niet in dwingen en dan krijg je bovendien toch geen "echte" foto's.

Ga dus alstublieft niet aan het tellen want dan zal de pret er voor mij helaas ook snel af zijn. 😓

Ik maak ook regelmatig enkele beelden na elkaar. Ik laat ze graag allemaal zien op de blog want op die manier kunnen jullie er zelf de mooiste uit kiezen om eventueel op te slaan voor jezelf. Ik ben ook geen fotografe dus neem het me niet kwalijk als de beelden niet altijd even mooi gekadreerd of scherp zijn. :-)

Ik geniet alleszins van het maken van de beelden, hopelijk genieten jullie minstens even hard bij het bekijken van de foto's op de blog.

Groetjes😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten